keskiviikko 23. helmikuuta 2011


Olen ihan kunnolla kipeä taas. En ole tehnyt tällä viikolla mitään muuta kuin syönyt ja nukkunut. Niin ja käynyt yliopistolla, mutta sielläkin vain puolikkaita päiviä. Olen katsellut P:tä, joka on vaihteeksi ollut ihan ystävällinen minulle. Olen aika varma, että hän tietää, sillä kaikki tietävät. Kerroin alun perin yhdelle ihmiselle. Nyt kaikki tietävät.

Olen siis vain lihonut taas koko viikon. Jotenkin on motivaatio nollassa ihan kaiken suhteen. Nukun vaan kaiken aikani, ja silti väsyttää kuolettavasti ihan koko ajan. Tiedän, että olen kerännyt itselleni mittavan univelan, mutta luulin sen menevän parissa päivässä.

Elämänhallintani on ihan nolla. Syön miten sattuu, nukun miten sattuu, lusmuilen opinnoissa, kämppä on kauheassa kunnossa eikä mikään suju. Olen kadottanut kontrollin, ja se pelottaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti