tiistai 17. heinäkuuta 2012

Olen käynyt täällä monesti, tuijottanut tyhjää tekstilaatikkoa ja luovuttanut. Ei sillä, että minulla nytkään mitään kerrottavaa olisi. Olen palannut kotiin pari päivää sitten, enkkä ole uskaltanut käydä vaa'alla. Tiedän, että olen lihonut. Vaaka on tuottanut minulle monia pettymyksia viimeaikoina. Asiaa ei auta se, että Piisami osti tänään pakastepitsat molemmille lounaaksi.

Äiti tulee tänne yhdeksi yöksi ja pariksi päiväksi ylihuomenna. Painon putoamista ei siis ole tiedossa. Yksin ollessani olen saanut syömiset hyvin kuriin, mutta muiden kanssa on tullut syötyä ihan liikaa. Lauantaina lähden isovanhempien mökille reilu viikoksi. Siellä on paljon tehtävää, enimmäkseen ulkotöitä. Vaan niin on kyllä ruokaakin. Mummu on heti ihan varma, että ruuassa on jotain vikaa, jos en ota kahta kertaa lisää. Ajattelin ottaa koneen mukaan sinne, eli minulla on kyllä mahdollisuus kirjoitella sieltä. Olen kuitenkin huono ihminen, kun en osaa kirjoittaa säännöllisesti.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti