maanantai 27. elokuuta 2012

 Ostin viikko sitten uuden vaa'an, ja siinä vaiheessa viimeistään elämä räjähti käsiin. Uusi vaaka näyttää suunnilleen kilon enemmän kuin vanha. Olen varma, että uusi vaaka on oikeassa ja vanha vain valehtelee. Vaikka tiedän, että olen laihtunut, olo on kuin kuvassa. Ja käytös myös. Olen ahminut ja ahminut. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. Joka päivä jotain turhaa ja järjetötä. Jotenkin tuo kaikki hulluus tuntuu vievän merkitystä siltä, että paino on todellisuudessa pudonnut hieman.

Viime viikolla olin jälleen synnyinkaupungissa. Jälleen viinin, siiderin, oluen, lonkeron ja Cherryn kanssa pimeydessä, hiivittiin katulampun valokeilasta toiseen, jumpattiin puistossa (tunnettiin olomme vähän tyhmiksi), käveltiin. Yksi pieni häpeällinen salaisuus sai ensimmäisen ja viimeisen kuulijan. Koskaan. Ikinä. Ja se ilta oli jälleen kaunis.

Nyt vain ahdistaa, eikä minulla ole enää mitään kerrottavaa.

3 kommenttia:

  1. Kirjoita ja kärsi ikuisuus - sano ja unohda <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentista ja hyvä kuulla et sullaki oli sama!:D Toisaalt kyllä mä muistan, kuinka ennen niitä mantsan kirjotuksiaki äiti vaan valitti joka kerta ku olin koneel et "eiks sun pitäis lukee mantsaa?" ja enpä lukenu mut silti tuli yli täysien pisteiden ällä.

    Toi ois kyllä tosi kamalaa, jos kävis noin ku sulle noiden vaakojen kanssa! Mä silloin ku ostin oman vaa'an ni pelkäsin tota samaa, mut sit onneks ne näyttiki samaa (: ....jonka jälkeen tietysti aloin pelätä et molemmat näyttää väärin :D

    VastaaPoista
  3. Kiva et tykkäät (:
    Suosittelen kyl ainaki sitä kanelipullaa maistamaan, jos vaan mahdollisuus tulee! Ja hyvä kuulla, sitte en osta sellasta minttusuklaata! Must niitä on vielä ainaki joku exotic tms mitä haluisin maistaa (:

    VastaaPoista