keskiviikko 5. toukokuuta 2010


Kotona taas. Tuntuu, etten missään muualla enää käykään. Paitsi kupungissa kävin hakemassa fysiikankirjan ja palauttamassa viimeisen kirjan kirjastoon. Laskuakin oli kestynyt melkein 45 euroa. Todella huolimatonta minulle. Ottaa päähän maksaa ihan tyhjästä.

Ostin myös askin tupakkaa, askin pastilleja ( jotka söinkin jo), Pepsi maxin (asiallista!) ja 80g tomaattikeittoaineksia. Sitä en syö tänään, olkoon kaapissa pahan päivän varalle. Perjantai saattaisi olla sellainen paha päivä, kun olen koko päivän yksin kotona, eikä kukaan ole kyyläämässä syömisini. Tai sitte voipi olla, että nimenomaan silloin menee ihan överiksi. Ja täytyy perjantaina sentään käydä isoveljen kanssa ostamassa äidille äitienpäivälahja.


Tänä aamuna vaaka sanoi +500g maanantaista. Eilen en vaa'alle uskaltanut. Iltaan mennessä, tai viimeistään huomisaamuun, se varmaan tasoittuu. Nyt on jo paljon parempi olo. Olen syönyt tänään ne pastillit (97,5 kcal), pepsi maxin ja kahvin, johon lorautin jopa kaurakermaa, omaa rakasta turvakermaani. Hedelmäsalaattia ehkä täytyy iltapäivällä vielä ottaa, kun pikkuveljet suunnittelivat koulun jälkeen tekevänsä. Jos teen kunnon lenkit koirien kanssa illalla, voin ehkä antaa itselleni anteeksi sen hedelmäsalaatin.

Mutta miksi ihmeessä minun pitäisi edes pyytää anteeksi itseltäni?! Jos minä tahdon syödä annoksen hedelmäsalaattia, niin eikö minulla ole automaattisesti oikeus sellaiseen. Miksi minun pitäisi anoa armahdusta itseltani, tai oikeastaan siltä hirviöltä, joka sisälläni asuu. Tai ehkä se olen minä, se hirviö. Mitä minä kuvittelen saavuttavani rajoittamalla energiansaantiani? Mielenrauhaa sillä ei saa. Vuosi sitten painoin 6 kiloa vähemmän, ja pidin itseäni aivan hirvittävän lihavana. Puristelin läskejäni itseinhon vallassa ja häivyin tupakalle, kun muut menivät syömään. Ei tuntunut yhtään paremmalta silloin. Ja silti minä yritän kulkea historiaani taaksepäin siihen pisteeseen, että ne voivat pakottaa minut ihan mihin vaan.

Hei hyvät ihmiset, mikä helvetin tarkoitus tässä on?


Edit: ärsyttää, että selaimeni temppuilee eikä anna ladata uutta profiilikuvaa. Ärsyttää myös se, etten tuon selaimen takia pysty kommentoimaan Violenceen eikä vittusaatana edes linkittään sitä tähän!

1 kommentti:

  1. niin, kyllä mä huomaan, että mun elimistö on jäänyt niihin koukkuun, kun saan niitä vieroitusoireita...
    ja se seroquel lihottaa, kokemusta on! teen mitä vaan, jotta mun laihdutus ei "vaarantuis".

    VastaaPoista