keskiviikko 7. heinäkuuta 2010

Kun vihdoin olen taas täällä, pääni on tyhjä kuin mikä lie tyhjä asia. On kesä, ja kesällä kuuluu olla lomaa. Jos tarkkoja ollaan, en ole ollut päivääkään lomalla tänä kesänä. Ensin opiskelin 5.6. asti, sitten olin kuusi päivää virallisesti työtön, sitten työsopimus astuu voimaan. Työt tosin aloitan vasta ensi yönä.

Therru on ylioppilas. En olisi ikina voinut kuvetella joutuvani tyytymään noin paskoihin papereihin. Olen todella pettynyt. Yo-tulokset ovat ihan eri henkilön kuin lukion päättötodistus, joka keskiarvo on tosin vain 9,2 ja kursseja 131. Kävin tosin nelivuotisen. Yo tulokset (saa nauraa) ovat l,m,m,m,c,b,a,a!

Joku voisi sanoa, että vaikkeivät paperini ole kummoiset, niin riittävän hyvät kuitenkin. Pääsin meinaan haluamaani yliopistoon suoraan todistusvalinnassa (ja pariin muuhunkin). Jos teen sen loppuun asti, valmistun fyysikoksi. Kuulostaa hienolta, eikö? Toivon, että voin unohtaa epäonnistumiseni(kirjoituksissa), kun pääsen jyvälle uudessa koulussa.

Tämä kuumuus vie järjen ja saa minut voimaan pahoin. Hyvää tässä on se, että se myös vähentää ruokahalua. Olen tosin joutunut jonkin verran syömään muiden kanssa. Aloitan aiempaa. Alkukesästä pääsin aika hyvälle malille. Paino tippui tasaisesti ja tunsin oloni hyväksi. Mutta sitten lähdin perheeni kanssa Saksaan yhdeksäksi pitkäksi päiväksi, ja voitteko kuvitella, paino nousi yli kaksi kiloa! Tuo aika otti muutenkin kovelle, kun piti kätkeä valkeat arvet käsivarsissa ja reisissä, enkä edes polttanut ainuttakaan tupakkaa reissusa. Olkaa ylpeitä minusta.

Toivon, että fyysinen työ auttaa minua elämään kuten haluan elää. Hirvittää tosin ensimmainen jakso. Esimieheni pahoitteli, että minulle tulee heti alkuun melkein tuplaraskas putki. Kun selviän siitä ja saan unirytmini kuntoon, olen voittaja.

Pää on tykossa eikä ajatus kulje. Minulla olisi niin paljon kerrottavaa. Yritän kertoa myöhemmin. Ajattelin laittaa jossain vaiheessa poimintoja päiväkirjasta -postauksenkin, sellaisen, jossa on 13-vuotiaan ja sitä vanhemman Therrun ajatuksia.

Ja tervetuloa, uudet lukijat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti