keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

Antaaksi; en ehdi pitkaan. Olen Ranskassa lentokentan maksullisella koneella, jonka nappaimisto on outo ja joitakin kirjaimia puuttuu. Olen matkalla kotiin! Matka on ollut ihana muuten, mutten ole pystynyt tupakoimaan kunnolla, maksimissaan kaksi paivassa. Ja joka paiva on ollut pakko syoda. Mutta arvatkaas, en ole lihonut grammaakaan!! Hotellihuoneessa oli vaaka. En tieda, kenen idea se oli, mutta olen kiitollinen siita. Se on motivoinut minua, enka ole ollut niin hukassa. Tanaan tosin saattaa paino hetkellisest nousta, kun istumme vain koneessa ja terminaaleissa, ja silti mummu tuputtaa ruokaa. Mutta reilu puolen vuorokauden kuluttua olen kotona. Ja siella on laksat. On ollut hieno, onnistunut reissu, mutta odotan tosi innolla paasya kotiin tuttuun turvalliseen ruokavammailuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti