lauantai 7. tammikuuta 2012

Tuulen takaa

Makaan sangyllä vielä pyjama päällä. Vatsaa täyttää omenatee. Hiukset sekaisin ja pesun tarpeessa. Verhot kiinni, jottei minun tarvitse tietää mitään ulkona liikkuvista ihmisistä. Olen kaukana siitä, mitä haluaisin olla. Pitäisi lukea ensi viikon tentteihin, mutta kun en minä osaa.

Tammi kävi eilen luonani, minun rakas Tammeni. Hän oli laihtunut hurjasti. Vitsailimme, että kaikki, mikä hänestä on kadonnut, on tullut minuun. Kun minä olen lihonut hurjasti. Kun olin ollut Piisamin kanssa viikon, bmi oli 18 ja sekin oli niin paljon liikaa. Nyt se on 20, enkä minä halua elää tällaisessa ruumissa, joka ei jaksa tanssittaa sieluani pilviin, jota perhosensiivet eivät kanna ja joka tuntee nälän ja reagoi siihen.

Minä haluan jotain ihan muuuta.

2 kommenttia:

  1. Kiva et tykkäsit! Suosittelen kyl tekemään, oli kiva kirjotella jotain erilaista välillä :)

    Munki pitäis tehä koulujuttuja mut en vaan saa aikaan..

    Tsemppiä:)

    VastaaPoista
  2. voi..tiedän niin tunteen!voin samastua täydellisesti tekstiin..ihankun jotain kirjaa lukisi, niin hienosti osaat kirjoittaa wautsi. jospas mäkin osaisin!
    voimahaleja täältä<3

    VastaaPoista