sunnuntai 9. tammikuuta 2011


Minulla ei tunnu olevan mitään asiaa. Paitsi että olen lihonut aivan kamalasti joululoman aikana. Vihaan itseäni. Nyt onneksi voi taas ryhdistäytyä. Ei sosiaalista syömistä enää, ei pitkään aikaan.

Eilen olin taas bileissä. Olen ollut tämän viikon kipeänä, mutta tänä aamuna tunsin itseni yllättäen aika terveeksi. Bileet ovat ilmeisen hyväksi terveydelleni siis. Enkä edes juonut paljoa (mutta sitäkin vahvempaa, kun tutulla oli 80-prosenttista). P:n piti kanssa tulla, mutta hän tuli kipeäksi eilen, eikä sitten jaksanut juhlia. Olin vähän pettynyt, taas meni yksi tilaisuus katsella häntä.

Taidan syödä tänään tortilloja salaattitäytteellä. Kevyttä ja hyvä, ja sitäpaitsi kaappini ovat taas ahdistavan täynnä ruokaa. Ne on saatava turvallisen tyhjiksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti