perjantai 11. helmikuuta 2011

Huuomenna aikaisin bussin nokka kohti Tamperetta ja Akateemista MM-kyykkää! Odotan jännityksellä. Erityisesti mietityttää, kun P on siellä. Ei mitään kännisekoiluja sitten, Therru hyvä.

Antakaa minun kertoa teille ystävästäni Nupusta. Tutustuin Nuppuun alkusyksystä. Hän opiskelee samalla laitoksella kanssani ja on minua pari vuotta vanhempi. Hän tietää P:stä ja tunteistani tätä kohtaan. Pidän myös Nupusta kamalasti. Jotain lämmintä ja ihanaa läikkyy rinnassa, kun mietin häntä. Olin keskiviikkona sateenkaaribileissä Nupun kanssa, sillä hän ei halunnut mennä yksin. Oli oikein mukava ilta, tanssimme tosi paljon. Jäin sieltä yöksi Nupulle, sillä hän asuu ihan keskustan lähellä. Nytkin olen menossa hänen luokseen, sillä huomenna on niin aikainen lähtö, ettei täältä mene vielä busseja.

Joka tapauksessa. En tarkalleen tiedä, mitä tunnen Nuppua kohtaan, mutta tykkään ainakin hirmuisesti. Ei hän P:n kanssa kilpaile, tykkään heistä vähän eri tavalla.

Olen syönyt tänään mehukeiton (130kcal), smoothien (144 kcal), pari pastillia (sokeritonta) sekä kourallisen mysliä. Toisaalta en haluaisi syödä yhtään enempää, nytkin tuo mysli oli jo ahmimista, mutta tiedän, että tästä tulee erittäin kostea viikonloppu. Mielestäni alkoholin kalorit ovat muutenkin aivan liikaa, niin eihän siinä nyt herranjestas tarvitse enää syödä! Kokemuksesta kuitenkin tiedän myös, että alkoholi voi olla todella petollista, jos ei ole pariin päivään syönyt kunnolla. En tiedä, mitä tekisin.

1 kommentti: