sunnuntai 20. helmikuuta 2011


Minulla olisi niin paljon kerrottavaa. En vain jaksa nyt kertoa oikeastaan mitään. Jos jaksan, niin kerron sitten myöhemmin Perjantaina oli suuret juhlat, joihin sai laittaa oikein iltapuvun päälle. Minulla oli kaunis tummansininen. P ei ollut siellä, mutta muuten oli ihanaa.

Eilen aamulla menin juhlista Nupun luokse. Olin ihan kunnolla kipeä, ja olen kai vieläkin. Tulin Nupulta pari tuntia sitten omaan kotiini. Voi että minä pidän siitä Nupusta. Ei hän kuitenkaan P:n kanssa kilpaile. Kuulin juhlissa, mitä meistä puhutaan. Ne luulevat, että minulla ja Nupulla on suhde. Pari heistä kysyi ihan suoraa meiltä. Jostain syystä meistä oli kauean hauskaa mennä nuolemaan näiden kyselijöiden (joista yksi yritti iskeä minua) silmien alle. Ei minua juorut haittaa, ei. Ainoa, mikä mietityttää, on se, ettei P katso hyvällä moista.

Olisi ihana kerota teille enemmänkin, mutta nyt ei enää silmät pysy auki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti