sunnuntai 5. elokuuta 2012

Well, it's time to have some tea

 Paino on taas vähän yllättäen lähtenyt laskuun. Se nousi aika reippaasti taas, kun kävin Piisamin kanssa hänen vanhempiensa mökillä. Parissa päivässä se laski siitä melkein kilon, vaikka olen syönyt koko ajan verrattaen paljon. Painoindeksi on nyt 18,55. Matkaa on vielä, mutta olen kuitenkin tyytyväinen edistykseen. 

Olen taas innostunut iduista, helppoa, kevyttä ja halpaa ruokaa. Lisäksi aika terveellistäkin, mutta se on minulle merkityksetöntä. Tiedän, että tämä on typerää, mutta minä en välitä vittuakaan terveydestäni. No, joka tapauksessa omenoiden, tuoreiden mustikoiden, maustamattoman jugurtin ja viinan lisäksi kaapeissa on myös melkein valmiita linssin ituja ja valmiita mungopavun ituja. Niin ja pakastimessa on pinaattikeittoa. Ei se kovin kevyttä ole, mutta kun sinne keittää munan sekaan (ja poistaa siitä keltuaisen, koira syö sen mielellään), se on kohtuullisen hyvää ruokaa kuitenkin. Ja koska se paketti on yhden annoksen kokoinen, ei voi syödä enempää kerralla kuitenkaan.

Vaikka elämä onkin aika ahdistavaa, se on tällä hetkellä onneksi muutakin. Se on siivoamista - kuinka kauheassa kunnossa asuntoni onkaan - koiran kanssa ulkoilua, marjastusta, Neiti Marplea, tupakkaa ja vihreää teetä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti