perjantai 10. toukokuuta 2013

Haaste


Kahdeksikko

Säännöt:


1. Kiitä haasteen antajaa

Kiitos, sugar&sweet!


2. Jaa haaste 8:lle bloggaajalle

En jaksa. Heitän pari:


3. Ilmoita näille 8:lle haasteesta

 Done!

4. Kerro 8 satunnaista asiaa itsestäsi

1. Ensimmäinen oma lemmikkini oli kääpiökynsisammakko. Se eli tosi pitkään, yli kymmenen vuotta, jos en aivan väärin muista. Sain sen 4-vuotiaana.

2. Jalkani on kokoa 38-39 merkistä riippuen, eli just se kaikkein yleisin koko.
 
3. Olen aivan sukkahousuhullu. Jos opintotuki olisi isompi, minulla olisi vain enemmän sukkahousuja näyttävillä kuvioilla. Yksivärisiä harrastan aika vähän.
 
4. Minulla on Pentikin astiasto, sarja on Viinimarja.
 
5. Sain pari päivää sitten tietää, että minulla on s-vika. Ei se tosiaan kuulu puheessa, mutta äiti tarvitsi yhteen projektiinsa minun puhettani nauhalle, ja sitä nauhaa editoidessaan hän huomasi sen.
 
6. Ensimmäistä kertaa 22.5. 2009 minua kovin hyvin tuntematon ihminen kysyi Ei kai sulla ole syömishäiriö? Oot laihtunu ihan sikana. *nauroin* - Eeeeei. 
 
7. Olen nirso ketsuppien suhteen. Ainoa, mitä itse suostun ostamaan, on Felixin luomuketsuppi. Kaikki muu on pahaa.
 
8. Olen lukenut koko Raamatun kannesta kanteen ja pidin siitä, vaikken olekaan varsinaisesti uskonnollinen.

3 kommenttia:

  1. hej,
    en ymmärrä miksi näin käy aina kun tapahtuu jotain järkyttävää: lukittaudun ulos henkireikänä pitämästäni blogimaailmasta. Luin kuitenkin kommenttisi ja se auttoi. Kiitos siitä. Kauniimpaan huomiseen uskominen on niin vaikeaa varsinkin kun kaikki hokevat että et edes yritä.

    Mies on itsekin sitä mieltä että sanat olivat valhetta, enkä tiedä onko liian myöhäistä katua vai ei. En tiedä enää mitään.

    Välitän sinusta. Halauksia.

    VastaaPoista
  2. En tiedä onko kukaan sanonut aiemmin, mutta kirjoitat todella hyvin. Oikein ja mielenkiintoisesti. Puhuttelevasti ja kuvaavasti - uskon, että nekin jotka eivät ole kokeneet syömishäiriöisen ajatuksia, ymmärtävät edes vähän millaista se on.

    Joka tapauksessa, oletko ikinä ajatellut tehdä mitään kirjoittamistyötä - siis muuta kuin blogia, esim. lehti- tai kirjahommia...? Uskon että olisit hyvä siinä. Toivottavasti saat kirjoittamisesta jotain hyvää ja kaunista elämääsi, jotain mikä auttaa jaksamaan. Ja jotain, mitä oksentelu ei pysty pilaamaan :)

    p.s. Onnittelut Raamatusta, pitäisi itsekin ottaa se joskus työn alle - yhtä lailla yllättävä(?) mikä kannattaa ehdottomasti lukea on Kalevala, se on huippu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!

      Olen aina - siis ihan aina - rakastanut kirjoittamista ja tiedän, että olen ihan hyvä siinä, jos vain yhtään jaksan yrittää. Opiskelen sivuaineena suomen kieltä yliopistossa ja oikeakielisyys on minulle tärkeää, vaikka tyylikeinona rikonkin "sääntöjä" jonkin verran.

      Ihana kuulla, että tekstini avaavat tätä maailmaa edes hieman myös sellaisille, jotka eivät joudu sitä omakohtaisesti kokemaan. Vaikka suurin osa lukijoistani onkin syömishäiriöisiä (näin oletan), niin tietysti on hienoa, jos blogillani on annettavaa myös muille.

      Olen haaveillut esim. journalistiikan opinnoista yliopistossa, mutta sinne on kauhean vaikea päästä. Olen kyllä hakenut tänä keväänä, mutta en ole vielä aloittanut lukemista, joten taidan feilata senkin.

      Suosittelen tuota Raamattua kyllä ihan vaikka seikkailukertomuksena. :)Kalevala möllöttää minulla tuolla hyllyssä - osia siitä olen kyllä lukenutkin, mutta pitäisi tosiaan ottaa ja lukea se kokonaan jossain vaiheessa.

      Poista