sunnuntai 30. elokuuta 2009


Tämä viikkohan on mennyt ihan putkeen; olen oksentanut tiistaina, keskiviikkona, torstaina, perjantaina ja sunnuntaina. Kokonaiset kaksi päivää ilman. Tänään ensimmäisenä kun heräsin, jalat veivät keittiöön ja riisit kiehumaan. Ja taikinaa kipollinen ja vaikka mitä ja sitten vessaan. Tämä ei ole reilua!

Ne eivät voi auttaa minua, jos en tahdo, eikä minulla ole tahtoa haluta tarpeeksi. Ne eivät voi pakottaa minua mihinkään. Hävettää tunnustaa, mutta ehkä pakkohoito olisi minun ainoa mahdollisuuteni. Mutta niillä ei ole valtaa siihen.

Minä haluan ja en halua yhtaikaa. En tiedä, kuinka monta niitä on minun päässäni, vai olenko minä kenties ne kaikki. Voinko minä todella olla näin monta?

Onko mahdollista, että minun pääni sisällä on joku muu?

1 kommentti:

  1. Mie oon saanut sellasen käsityksen että pakkohoitoon voidaan ottaa kuka tahansa, joka on joko vaaraksi muille tai vaaraksi itselleen. Näin mie sen olen käsittänyt, tai näin se minun kohdallani toimi. Tosin asiaan saattaa vaikuttaa et onko täysi-ikäinen vai onko jonkun holhouksen alaisena.

    Mut joo. Voimia sinulle. <3

    VastaaPoista